Atgriezieties galvenajā lapā
28.5.2017

4finance Akadēmijā lekcijas turpinās

Mācību gada izskaņā 4finance Akadēmija turpina lasīt lekcijas studentiem un sniegt savu ieguldījumu topošo profesionāļu attīstībā. Šī gada 22. maijā aizvadīta jau otrā 4finance Akadēmijas lekcija - šoreiz par mārketinga tēmu.

4finance Akadēmija

4finance Mārketinga nodaļas vadītājs Harijs Poikāns savā lekcijā Latvijas Universitātes studentiem stāstīja par mārketinga rīku lietošanas īpatnībām nebanku kreditēšanas tirgū, to attīstību laika gaitā, un mārketinga projektu izaicinājumiem. Papildus informatīvai un iedvesmojošai lekcijai, studentiem tika piedāvāta iespēja doties ekskursijā pa "4finance Group" moderno atvērtā tipa biroju. Pēc ekskursijas, kura studentu vidū izraisīja vēlmi pieteikties praksei 4finance un izbaudīt uzņēmuma daudzveidīgu un dinamisku ikdienas dzīvi, studenti praktiskā uzdevuma ietvaros dalījās ar radošām idejām 4finance zīmolu potenciālajiem mārketinga pasākumiem.

4finance Akadēmija

Šis bija otrais 4finance Akadēmijas pasākums, kurā jau otrais 4finance profesionālās komandas pārstāvis dalījās savā pieredzē. Arī turpmāk studentiem tiks piedāvāta iespēja viesoties 4finance un uzklausīt pieredzējušo vadītāju pieredzes stāstus par tādām tēmām kā kvalitātes kontroles lomu klientu apkalpošanā un pārdošanā, kā arī par investoru piesaisti, finanšu kontroli, plānošanu un dažādiem juridiskiem jautājumiem.“Mārketings mūsdienās vairs nav vienkāršs ieguldījums reklāmā, izmantojot tradicionālos plašsaziņas līdzekļus. Ir nepārtraukti jāmeklē jaunas un radošas idejas, jāapgūst arvien jaunie rīki un kanāli. Topošajiem mārketinga speciālistiem ir svarīgi iemācīties būt soli priekšā notikumiem un prognozēt, kas būs pieprasīts, populārs vai plašāk izmantojams tuvākajā nākotnē un izmantot to mārketinga komunikācijā jau šodien. Nākotnē viņus gaida daudz izaicinājumu, iespēju, kļūdu un vilšanos, bet svarīgākais, kas viņiem ir jāatceras, lai kļūtu sekmīgiem ir, ka vienīgais veids kā gūt peļņu no savām kļūdām, ir uzdrošināties un izdarīt dažas, ” stāsta Harijs Poikāns.

4finance Akadēmija

4finance Akadēmija tika atklāta 2016. gada 11. aprīlī un turpināsies līdz 2018. gada beigām. Reizi pusgadā, realizējot sadarbību ar kādu no Latvijas lielākajām augstskolām, 4finance eksperti – nodaļu vadītāji – iepazīstinās ar uzņēmuma pieredzi dažādās jomās, kā arī iedvesmos studentus savu profesionālo plānu pilnveidei.

¿Quieres tu primer préstamo ya?

Consigue tus primeros 300€ sin intereses ni comisiones, y devuélvelos en 30 días

Solicita tu crédito ahora

Mācību gada izskaņā 4finance Akadēmija turpina lasīt lekcijas studentiem un sniegt savu ieguldījumu topošo profesionāļu attīstībā. Šī gada 22. maijā aizvadīta jau otrā 4finance Akadēmijas lekcija - šoreiz par mārketinga tēmu.

4finance Akadēmija

4finance Mārketinga nodaļas vadītājs Harijs Poikāns savā lekcijā Latvijas Universitātes studentiem stāstīja par mārketinga rīku lietošanas īpatnībām nebanku kreditēšanas tirgū, to attīstību laika gaitā, un mārketinga projektu izaicinājumiem. Papildus informatīvai un iedvesmojošai lekcijai, studentiem tika piedāvāta iespēja doties ekskursijā pa "4finance Group" moderno atvērtā tipa biroju. Pēc ekskursijas, kura studentu vidū izraisīja vēlmi pieteikties praksei 4finance un izbaudīt uzņēmuma daudzveidīgu un dinamisku ikdienas dzīvi, studenti praktiskā uzdevuma ietvaros dalījās ar radošām idejām 4finance zīmolu potenciālajiem mārketinga pasākumiem.

4finance Akadēmija

Šis bija otrais 4finance Akadēmijas pasākums, kurā jau otrais 4finance profesionālās komandas pārstāvis dalījās savā pieredzē. Arī turpmāk studentiem tiks piedāvāta iespēja viesoties 4finance un uzklausīt pieredzējušo vadītāju pieredzes stāstus par tādām tēmām kā kvalitātes kontroles lomu klientu apkalpošanā un pārdošanā, kā arī par investoru piesaisti, finanšu kontroli, plānošanu un dažādiem juridiskiem jautājumiem.“Mārketings mūsdienās vairs nav vienkāršs ieguldījums reklāmā, izmantojot tradicionālos plašsaziņas līdzekļus. Ir nepārtraukti jāmeklē jaunas un radošas idejas, jāapgūst arvien jaunie rīki un kanāli. Topošajiem mārketinga speciālistiem ir svarīgi iemācīties būt soli priekšā notikumiem un prognozēt, kas būs pieprasīts, populārs vai plašāk izmantojams tuvākajā nākotnē un izmantot to mārketinga komunikācijā jau šodien. Nākotnē viņus gaida daudz izaicinājumu, iespēju, kļūdu un vilšanos, bet svarīgākais, kas viņiem ir jāatceras, lai kļūtu sekmīgiem ir, ka vienīgais veids kā gūt peļņu no savām kļūdām, ir uzdrošināties un izdarīt dažas, ” stāsta Harijs Poikāns.

4finance Akadēmija

4finance Akadēmija tika atklāta 2016. gada 11. aprīlī un turpināsies līdz 2018. gada beigām. Reizi pusgadā, realizējot sadarbību ar kādu no Latvijas lielākajām augstskolām, 4finance eksperti – nodaļu vadītāji – iepazīstinās ar uzņēmuma pieredzi dažādās jomās, kā arī iedvesmos studentus savu profesionālo plānu pilnveidei.

Jaunākās ziņas