Par 4finance

Ondo.lv ir viens no 4finance zīmoliem. Uzņēmums 4finance tika dibināts Latvijā 2008. gadā un strauji attīstījies, kļūstot par nebanku kredītdevēju tirgus līderi Eiropā un par mērķi izvirzot šos panākumus turpināt visas pasaules mērogā.

Par 4finance

4finance attīstības un veiksmes atslēga ir mērķtiecīgi un uz rezultātu orientēti uzņēmuma darbinieki, kā arī patiesas rūpes un veltītā uzmanība klientu vajadzību apmierināšanai, ieskaitot pārliecību, ka kredīta saņemšanai jābūt pēc iespējas vienkāršākai un ērtākai. Lai nepārtraukti pilnveidotu un uzlabotu kredīta saņemšanas procesu internetā, 4finance tiek nodarbināta profesionāla IT speciālistu komanda.

Centrālais uzņēmuma birojs atrodas Rīgā, Latvijā. 4finance klientiem uzņēmuma pakalpojumi pieejami Latvijā, Argentīnā, Armēnijā, Bulgārijā, Čehijā, Dānijā, Kanādā, Gruzijā, Lietuvā, Meksikā, Polijā, Somijā, Slovākijā, Spānijā un Zviedrijā. Kopā šajās valstīs šobrīd strādā jau vairāk nekā 2500 darbinieki, un to skaits strauji palielinās līdz ar uzņēmuma izaugsmi.Klientu un sabiedrības interesēs, kā arī atbildīgas nebanku kreditēšanas prakses veicināšanai, 4finance Latvijā izveidojis finanšu izglītības platformu www.aiznemiesatbildigi.lv. Platformas mērķis ir nodrošināt apmeklētājus ar iespējami pilnīgu informāciju par nozares darbību un privātpersonu finansēm. Platforma nodrošina individuālu pieeju katram interesentam, palīdz izvērtēt aizdevēju piedāvājumus, sniedz iespēju lasīt regulārus, ar nozari saistītus jaunumus un nozares ekspertu viedokļus.

Uzzini vairāk par 4finance.

4finance pārliecība

Misija

Mūsu misija ir padarīt finanšu pakalpojumus ērti un ātri pieejamus interneta vidē, un uzlabot cilvēku dzīves kvalitāti, palīdzot nodrošināt līdzekļus, lai piepildītu savas vēlmes un sapņus.


Vīzija

Mēs esam Eiropas lielākā interneta un mobilās vides patērētāju finanšu aizdevumu grupa. Mūsu vīzija ir kļūt par šīs nozares globālo līderi, sniedzot ērtus un inovatīvus finanšu pakalpojumus, izmantojot jaunākās tehnoloģijas kas palīdz mūsu klientiem. Mēs nodrošinām naudu mūsu klientiem tad, kad viņiem to vajag – ātri, ērti un atbildīgi.


Vērtības Cilvēks ir visa centrā:

  • Cilvēki – darbinieki vai mūsu klienti – ir visas mūsu darbības pamatā.
  • Mēs cenšamies šodien palīdzēt piepildīt finanšu vajadzības tiem, kuriem tas nepieciešams, un veidot spēcīgākus pamatus nākotnei.
  • Mēs meklējam iespējas izveidot motivējošu un atbalstošu darba vidi, kas palīdzētu mūsu darbiniekiem attīstīt savus talantus un spējas.
  • Mums mīlam savu darbu, un mēs strādājam kopā, kā viena komanda.

Mēs lietas darām vienkārši:

  • Mēs uzskatām, ka finanšu pakalpojumiem jābūt skaidri saprotamiem, vienkāršiem un piegādātiem saskaņā ar mūsu klientu noteikumiem. Meklējam vienkāršus un gudrus risinājumus sarežģītām situācijām.
  • Mēs rodam vienkāršus un pārdomātus risinājums sarežģītām situācijām.
  • Mēs cenšamies nodrošināt pārredzamību un vienkāršību mūsu darbībā gan uzņēmuma iekšējā vidē, gan ārējā.
  • Mēs mīlam jaunākās tehnoloģijas! Mēs uzskatām, ka visprogresīvākās tehnoloģijas var nodrošināt vienkāršu un inovatīvu pieredzi mūsu klientiem.
  • Mēs esam atvērti, caurspīdīgi un taisnīgi viens pret otru, mūsu partneriem un klientiem.

Mēs tiecamies uz izcilību.

  • Mēs iedrošinām mūsu kolēģus/darbiniekus būt drosmīgiem, zinātkāriem un inovatīviem.
  • Mēs testējam, mēs mācāmies, mēs atkārtojam.
  • Mēs nepārtraukti radam uzlabojumus mūsu pakalpojumos un uzņēmējdarbībā.
  • Mēs nebaidāmies kļūdīties, mēs neieciklējamies uz kļūdām, mēs mācāmies no tām un svinam uzvaras.
  • Neapstājamies pie gana laba, mēs ejam uz izcilību.
  • Mēs izaicinām sevi un savus kolēģus.


Mēs rīkojamies atbildīgi.

  • Meklējam un cenšamies pieņemt pareizus lēmumus visās mūsu darba jomā.
  • Mēs esam atbildīgi aizdevēji un sociāli atbildīgs uzņēmums.
  • Mēs rūpējamies par apkārtējo vidi.
  • Mēs pateicamies sabiedrībai un cenšamies dalīties.
  • Pret klientiem mēs izturamies godīgi.
  • Mēs ievērojam likumus un noteikumus.
  • Mūsu komandās mēs veicinām daudzveidību, cienām dažādus viedokļus un uzticamies viens otram.
  • Mēs esam atbildīgi par savu darbu. Mēs radam piemēru.


Mēs esam vērsti uz uzņēmējdarbību.

  • No sākuma līdz nepārtrauktiem uzlabojumiem, no idejas līdz izpildei.
  • Mēs esam iedvesmoti par to, ko darām.
  • Mēs nepadodamies. Mēs neapstājamies!
  • Mēs identificējam trūkumus un piedāvājam unikālus risinājumus, kas dod mums ilgtspējīgas konkurences priekšrocības.
  • Mēs ieviešam jauninājumus, nevis kopējam citus.
  • Visos procesos mēs izmantojam jaunākās tehnoloģijas.
  • Mēs mīlam izaicinājumus, mēs mīlam risināt problēmas un mēs novērtējam mūsu konkurentus.

4finance komanda

Šobrīd 4finance kolektīvu Latvijā veido vairāk kā 100 profesionālu savu jomu speciālistu, kuru skaits arvien pieaug. 4finance kodolu veido komanda, kas sastāv no profesionāliem un uz rezultātu orientētiem darbiniekiem, un tas palīdz sasniegt uzņēmuma mērķus un būt stabilam tirgus līderim nebanku kredītdevēju sektorā.

Gvido Endlers
AS "4finance" vadītājs Latvijā

Gvido ir vairāk nekā 10 gadu pieredze patērētāju finansēšanas jomā, tostarp vadošos amatos AS “4finance” Latvijā un AB “4finance” Zviedrijā. Viņa pieredze ietver biznesa attīstību, vadības procesus, produktu stratēģiju, pārdošanu, riska pārvaldību un parādu piedziņu. Pēdējos 5 gadus Gvido ir bijis nozares asociācijas padomes priekšsēdētājs un šobrīd iesaistās jaunizveidotās asociācijas “Fintech Latvia” darbībā. Pirms pievienošanās AS “4finance” Gvido strādāja telekomunikāciju nozarē un bija civiltiesisko zinātņu katedras lektors Latvijas Policijas akadēmijā.

Harijs Poikāns
Mārketinga daļas vadītājs

Harijs ir ieguvis maģistra grādu uzņēmējdarbībā un vadīšanā Rīgas Tehniskajā universitātē. Iepriekšējo darba pieredzi guvis, 5 gadus strādājot vienā no vadošajām mediju aģentūrām Latvijā. AS “4finance” uzņēmumā Harijs strādā jau 10 gadus, vadot mārketinga komandu un veidojot stratēģijas produktu virzībai tirgū ne tikai Latvijas tirgum, bet arī Zviedrijas. Harijs aktīvi iesaistās “Fintech Latvia” nozares asociācijas PR grupas darbībā, kā arī paralēli piedalās labdarības iniciatīvas “4finance labie darbi” un patērētāju finanšu izglītības platformas aiznemiesatbildigi.lv attīstībā.

Sergejs Jevdokimovs
Juridiskās daļas vadītājs

Sergejam ir plašas zināšanas civiltiesību jomā saistībā ar patērētāju kreditēšanu un administratīvajām tiesībām sakarā ar efektīvas komunikācijas veidošanu ar valsts institūcijām. Maģistra grāds un jurista kvalifikāciju Sergejs ieguva BA “Turība”, savukārt padziļinātas zināšanas par finanšu sfēru – Rīgas Juridiskajā augstskolā, veiksmīgi pabeidzot maģistratūras programmu “Law and Finance”. Iegūtās zināšanas viņš pielietoto praksē finanšu jomā nu jau 10 gadu garumā. Savas darba gaitas AS “4finance” sāka kā klientu apkalpošanas speciālists, bet ātri vien izvēlējās savu interešu virzienu un, pateicoties iegūtai izglītībai, tālāko karjeras izaugsmi turpināja Juridiskajā daļā. Šobrīd viņa atbildības joma ir juridisko jautājumu risināšana un uzraudzība AS “4finance” Latvijas un Zviedrijas tirgū.

Kristīne Bogdanova
Biznesa attīstības vadītāja

Biznesa attīstības vadītājas galvenie pienākumi ir saistīti ar aktīvu līdzdarbošanos dažādu projektu analīzē, informācijas apkopošanā, koordinēšanā un ieviešanā sadarbībā ar Latvijas, Grupas biznesa kolēģiem un IT. Šajā amatā ir svarīgi veidot tiltu starp IT un biznesa kolēģiem, un tieši Kristīne ir tas cilvēks, kas spēj to lieliski veikt. Iepriekšējā 10 gadu pieredze ir gūta, strādājot AS “4finance” uzņēmumā, no tiem pēdējie 5 – tieši biznesa attīstībā. Kristīne ir sākusi savu karjeras ceļu no parādu piedziņas speciālista, un dažu gadu garumā ir izaugusi līdz Biznesa attīstības vadītājam. Šobrīd Kristīne kontrolē biznesa attīstības procesus Latvijas tirgū un atbild par jaunievedumiem AB “4finance” Zviedrijā. Kristīne ir ieguvusi bakalaura profesionālo grādu muitas un nodokļu administrēšanā, studējot Rīgas Tehniskajā Universitātē.

Agnese Masa
Klientu apkalpošanas daļas vadītāja

Agnese profesionāli darbojas Klientu apkalpošanā vairāk kā 10 gadus. Uzkrātā pieredze klientu apkalpošanas jomā ir īpaši svarīga, vadot un rūpējoties par kontaktu centra komandu jau vairāk kā 2 gadu garumā. Ilggadējā pieredze noder klientu apkalpošanas servisa pilnveidošanai – procesu efektivizācijai, automatizācijai un tehnoloģisku risinājumu ieviešanai, kā arī profesionālu, stabilu un personalizētu ilgtermiņa attiecību veidošanai ar uzņēmuma klientiem un partneriem. Agnese ir ļoti lojāls darbinieks, kas strādā uzņēmumā gandrīz no pašiem pirmsākumiem. Sākot savu karjeru kā klientu apkalpošanas speciāliste, Agnese ir uzkrājusi bagātīgu pieredzi, lai pārņemtu šī nodaļas vadību un dalītos ar iegūtajām zināšanām ar citiem.

Sanita Stumberga
Parādu piedziņas vadītāja

Sanitai ir vairāk kā 15 gadu pieredze parādu piedziņas jomā. Viņa ir strādājusi vairākās finanšu iestādēs ar klientiem, kuri kavē aizdevuma atmaksas termiņu, izstrādājot un piedāvājot dažādus risinājumus veiksmīgai saistību atmaksas kārtībai. Sanita ir sākusi strādāt kā parādu piedziņas speciāliste un laika gaitā izaugusi līdz parādu piedziņas daļas vadītājai, vadot parādu piedziņas procesus Latvijā un Zviedrijā. Šajā laika posmā gūta pieredze dažādu procesu izstrādē, ieviešanā, automatizācijā un monitoringā, darbinieku vadībā un apmācībā, risku analīzē, kā arī sadarbības veicināšanā ar dažādiem uzņēmumiem veiksmīgai parādu piedziņas procesa nodrošināšanai.

Oskars Lipskis
Operatīvo projektu vadītājs

Oskars strādā AS “4finance” kopš 2014.gada un šajā periodā ir veicis dažādus pienākumus, sākot ar klientu apkalpošanas speciālista darbu, turpinot darboties kā datu analītiķis, un šobrīd Oskars ir atbildīgs par zvanu centra automatizācijas procesiem Latvijā un Zviedrijā, vada Latvijas telemārketinga nodaļu un Zviedrijas klientu apkalpošanas centru, kā arī, sadarbojoties ar kolēģiem, ievieš dažādus sadarbības projektus ar ārējiem partneriem Latvijā un Zviedrijā.

Jeļena Rodjko
Kvalitātes nodrošināšanas vadītāja

Jeļenai ir 20 gadu pieredze klientu apkalpošanas sfērā, sākot no klientu atbalsta pārstāvja līdz vadītāja līmenim. Pēdējos 10 gadus profesionālā attīstība saistīta ar AS “4finance” uzņēmumu. Ilggadējā pieredze ietver klientu apkalpošanas standartu izstrādi, tā ieviešanu un kontroli, iekšējo procesu pārbaudi un nepilnību novēršanu, komunikāciju ar zvanu centra darbiniekiem un to attīstību apkalpošanas jomā, piedalīšanos servisa uzlabošanas stratēģiju izstrādē un realizācijā, kā arī iekšējā audita veikšana AS “4finance” Latvijā un AB “4finance” Zviedrijā. Iepriekšējā darba pieredze saistīta ar savā laikā lielu tirgus dalībnieku tirdzniecībā, ieņemot dažādus administratīvus amatus.